Tjockisen...

Wow redan 1 december... Och inte en enda tomte har vi uppe :P Jullådan åker upp först i nya lägenheten hehe...

Som vanligt på onsdagar så har jag kommit en vecka längre i graviditeten... Idag går jag in i vecka 18... Mätte magen när jag vaknade och jag har växt ca 10 cm både i midjemått och navelmått...

 

  •  Ditt förlossningsdatum är beräknat till: 10-May-2011
  •  Du är gravid i vecka 17+1
  •  Bebisen väger c:a 138 gram.
  •  Bebisen är c:a 15,5 cm från hjässa till fot.
  •  Du har klarat av 43% av graviditeten.
  •  Du har 159 dagar till förlossningen.
  •  Din första trimester varar från 03-Aug-2010 till 31-Oct-2010
  •  Din andra trimester varar från 01-Nov-2010 till 29-Jan-2011
  •  Din tredje trimester varar från 30-Jan-2011 till 10-May-2011


  • Dem där pengarna från försäkringskassan som jag skulle fått innan jul kan jag nog bara drömma om. Vi sätter upp ett nytt mål, innan nästa jul... Nu har dem ringt och bökat flera gånger. Tidigast idag väckte en tant mig därifrån... Det r skrattretande att det ska ta sådan tid... Jag kan inte sluta undra hur det skulle gått om jag inte bodde ihop med Daniel som drar in en heltidslön varje månad.


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0