Då var det barnrum igen

Varannan helg har vi Julia hos oss. Resterande tid använder Daniel sovrummet att sova i då han jobbar natt och sover på dagen. Då kan jag spendera min tid i resten av lägenheten utan att störa honom. Han har även sin dator där inne för att i sin tur inte störa mig om han vill spela WoW någon natt när jag sover... Vi har alltså delat av vardagsrummet så att vi har vår säng där...

Nu har jag återigen förvandlat sovrummet till ett barnrum. Det brukar betyda att ta bort vår nytvättade tvätt som brukar hängas på tork där inne på torkstället, samt slänga lite snusdosor och bädda fint och dammsuga :)

När vi satte upp de rosa gardinerna nu efter julen sa Daniel "Det är ju jättepinsamt att sitta där inne och spela WoW nu, tänk om någon ser mig" ;) Bättre han spelar The Sims eller något hehe...


Kommentarer
Postat av: Sosso

svar: Jag tycker att ni har gjort det jättefint. Man får ju kombinera ihop det så att det funkar både för er när hon inte är där och så att hon får sin lilla del av lgh när hon är där.



Så fint tycker jag =)

2010-03-25 @ 20:47:05
URL: http://lomia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0