Förra helgen i bilder!

Har idag gått igenom alla bilder från förra lördagen som vi spenderade i skogen :) Jättetrevligt!
 


Jag och Julia gjorde snöänglar ute på en sjö... Bara 2 minuter senare inser vi att isen inte bär oss och det blev att snabbt traska in på land :P


Sist det var en så här lång vinter så vart jag inte ens född, så jag är överlycklig över snön.


Två snötokar till som kastar snö!


Julia ligger i en nerförsbacke ;)

Kan inte ta med alla bilder men vi hade en underbar dag med mycket lek och skratt! Speciellt gulligt var att när Daniel gick förbi ett träd så drog han i en gren och givetvis föll snö ner på bakomgående Julia. Hon skulle ge igen och drog i en gren, men flyttade inte på sig så hon fick all den snön också på sig :)

Fotona som följer har en liten historia. Daniel ville att jag skulle fota (med hans kamera observera) när en snöboll kom mot kameran men som skulle gå precis precis bredvid om kameran.


Daniel förbereder för att kasta....


Bollen är i luften (ovanför bild). Av Daniels min att dömma har han redan insett sitt misstag....


SPLASCH!!!! Rätt i ögat på mig! Fan vad bra det gick då. Tur att det var hans kamera. Hans min är ju oslagbar :P
Fast han var ångerfull efteråt och sa att han aldrig skulle kasta på mig med vilje... Hmm hämnden är ljuv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0