Jag lever

Det gör jag... Men jag har fullt upp...
I måndags kände jag mig konstig i ögonen, förstadie till migrän det visste jag men av någon oförklarlig anledning så ignorerade jag dessa tecken (VARFÖR???) och det slutade med att jag, när jag var på jobb, fick ett migränanfall... Fick stanna kvar en timme innan jag kunde lösas av och sen följde en mardrömsbussfärd hem. Daniel fick hämta mig på halva vägen, men det var knappt så han ville...

Det kan ju bara vara killar som inte alls fattar pikar :P
Jag: - Jag pallar inte mer, jag vill inte spy på bussen!
Han: - Nej det förstår jag... Men nu måste vi lägga på så jag får fortsätta med middan så den är färdig när du kommer hem!

Vad är det som killar inte förstår när man säger att man inte pallar mer :P Men han kom Iallafall och hämta mig och sen åt vi i mörker (jag får migrän när jag ätit för lite så mat var tvunget) och sen ledde han mig gråtandes och blundandes in i sovrummet där han bäddat och släckt ner...


Det har varit en del jobb i veckan, och massa promenader... 2,7 mil ungefär gick jag veckans 3 första dagar :D

Väger mig på söndag, jag hoppas HOPPAS att jag nått mitt mål. Vill ha gått ner 0,9 kg när jag väger mig på söndag. Då kommer jag vara överlycklig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0