Morgondiskussion med Julia

Halv sju väcktes jag av att Julia var uppe och tassade. Sen kunde jag inte somna om alls. Låg och vände och vred några gånger men sen gick jag upp. Till min stora glädje insåg jag att midjemåttet nu minskats med 3 cm på ca 1,5 månad... Det är jag nöjd med :)

Till sist kom Julia upp och la sig i sängen och en diskussion angående hur mycket barn ska göra hemma uppstod. Jag tyckte när jag var liten att hälla upp kaffe till föräldrarna var det värsta som fanns. Det var förnedrande tyckte jag att dem satt kvar och läste tidningen när jag fick arbeta :P

Daniel säger då att anledningen till att man skaffar barn är ju för att ha någon som tjänar åt en helt enkelt (givetvis på skämt, vilket vi alla förstod här).
Julia hakar dock på och utbrister:

- Pappa, du tänker ju bara med tårna. Du säger så för att dem inte vill gå någonstans!

Jahapp :P

Kommentarer
Postat av: carolina

maten där nere ser sjukt god ut, snitsigt upplagd! gick inte att kommentera det inlägget dock =(

2010-03-20 @ 17:54:00
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0