Skam den som ger sig

Trodde det skulle bli ett långt blogguppehåll här. Igår trodde vi att slutet hade kommit för min dator. Skärmen var svart...
Jag provade om och om igen men inget svar. Lycklig och nöjd över att jag säkerhetskopierade datorn dagen innan!

Daniel skrattade tidigare åt mig när jag återigen ville ge min dator en sista chans. Svart! Som natten. Ställde undan den för att hoppas lite till. Då stängde hela datorn av sig. Kraschad trodde vi. Provade ändå trycka på knappen och vips så var den på och skärmen fungerade (?).

Den beter sig inte normalt men den startar :)


Har dessutom precis beställt en Ab Circle Pro från tv-shop. Ska bli riktigt kul att få hem den :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0