Underbar helg i Skåne

Helgen i Skåne var kanon. Robert Broberg konserten var bra men jag kände inte igen många av låtarna. Jag gillar bäst konserter där publiken kan hänga med :)

På kvällen fick vi en grekisk rätt som i översättning, enligt min pappa (så man får vara tveksam), betyder kvävd grävling. Mamma kunde dock konstatera att det var vanligt nötkött hon använt i sin variant :) Till efterrätt kladdkaka...

Julia gjorde kort till mina föräldrar. Först fick mamma sitt och blev jätteglad!


Ett mycket fint hjärta!

Men sen fick pappa sitt och blev nog både förvirrad och lite besviken över Julias syn på honom :P

Ett spöke! :P

Efter en lång promenad och fika med farmor och farfar så packade vi ihop bilen och började vår resa hem. Julia som annars aldrig somnar i bilen somnade inom 10 minuter. Så vi fick köra av och äta så att hon sen kunde titta på film och hålla de små ögonen öppna :)






Väldigt fin solnedgång kan man skymta bakom Daniel.

Vi körde även igenom en mörk och tjock dimma, som dessutom luktade bränt så någonstans eldades det nog.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0