Varning för Ab Circle Pro!!!

Jag har skadat mig på Ab Circle Pro'n! Aouch...

Dem skålarna man sätter knäna i har vi tyckt varit lite hala. Man har kasat mycket i dem. (är det vi som har dem på fel håll? någon som vet?)

Iallafall, idag koncentrerade jag mig på teven när jag tränade och märkte inte att jag började kasa ur. Fallet varade nog bara i 1 sekund men asså det känns som det går i slowmotion och man kan inte göra något åt det :P

Slog i tårna, sen dunkade knät ner i golvet, låret slog i knähållaren och sen föll jag även med överkroppen och slog i revbenet.. Fan vad ont det gjorde. Vågade ju inte röra mig första sekunderna för det kändes som om hela kroppen gått sönder...

Nu sitter jag här med ett rött lnä och imorn lär jag ha några blåmärke som minne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0