Tråden tar slut till slut

Det blir roligare och roligare med ett projekt ju närmre målet man kommer. Resultaten syns ju mer och mer...
Vi fortsatte sy dynor idag efter att jag storhandlat... Från början valde vi mellan knappar eller kardborreband till våra dynor men blev lite tillsagda att dragkedjor är enda alternativet. Vi trodde det skulle vara jättesvårt att sy in det men det var ju hur enkelt som helst. Skulle aldrig tvtivla på att göra det igen...




Hur fint som helst. Nu är det bara 3 dynor kvar... Och tråden tog slut innan när jag sydde. och jag kan omöjligt hitta den nya. Någonstans i denna lägenhet ligge den och väntar på mig men jag hittar inte den. Borta. Städade en massa bara för att hitta den men icke. Daniel sa att han skulle hitta den på 4 minuter imorgonbitti så han är välkommen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0