Happy

Jag tror allt att den där akupunkturen gör sist trots allt... Idag känner jag mig glad och har kunnat städa i lägenheten utan att stånka och stöna av smärta... Att ha ont gör en deppig helt klart. har känt mig nere i flera veckor och inte kunnat vara glad.
Men idag känner jag en befriande känsla i kroppen. Som att glädjen äntligen hittat in i mig :) Sen att solen skiner och jag lyssnar på bra musik samtidigt gör nog sitt... Och att här faktiskt blev väldigt fint runtomkring mig...


Det enda jag måste tänka på är ju att inte påfresta kroppen för mycket ändå. Detta är ju smärtlindring och jag behöver gå dit minst en gång i veckan antagligen i flera månader för att smärtlindringen ska hålla i sig... Men nu har jag städat en del så nu ska jag faktiskt vila också :)


Daniel är på möte, nått nytt jobb på g eller vad det var. Eller inom samma yrke men liten uppgradering ;)

Ikväll ska vi antagligen masta av, om vi kan få hjälp av någon i hans familj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0