Sanningen ska fram

Här har jag inte varit på några dagar nu. Jag köpte ny mobil för att kunna ha den som internet till datorn, men det funkade inte som planerat och blogga går inte från mobilen, det blir bara något fel. Men nu är jag här :) Bättre sent än aldrig...

Och nu när hela släkten och flera vänner vet så är det väl bara dags att berätta att vi ska ha barn :D
Guuuud så länge jag har behövt slingra mig från detta i bloggen. Jag har vetat detta i snart 2 månader... Har ju inte kunnat uppdatera om annat än mina middagar för jag har inte vetat vad jag ska skriva för att inte försäga mig :P Haha...



Julias tröja hon fick när hon fick reda på detta. "Jag ska bli storasyster" står det och hon läste det och tittade upp på oss och frågade om vi skojade :P
Hon har ju önskat sig syskon nu i 2 år...


För övrigt så bor jag denna veckan hemma hos mina föräldrar. Skulle ju jobbat här nere men blev sjukskriven men passade ändå på att åka ner då Daniel jobbar konstant denna veckan. Han skulle enbart vara hemma en kväll...
Och sjukskriven är jag för foglossning, vilket jag inte heller kunnat skriva innan. Kryckorna har också med foglossning att göra. Jag har tyvärr åkt på svår foglossning mycket tidigt i graviditeten, så det kommer nog bli tuffa månader!


Men nu har jag äntligen kunnat berätta iallafall :)

Kommentarer
Postat av: Grattis på er!

..fast nog har jag haft mina misstankar ett tag om vad som var så himla hemligt!

Blir till att bygga om i båten nu inför den nya besättningsmedlemmen. ;-)

Hälsningar, Peter

2010-10-20 @ 14:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0