Som man sår får man skörda!

"Som man sår får man skörda!"

Tack Daniel!
Jag är dig evigt tacksam för foglossning, illamående, yrsel, lågt blodtryck, huvudvärk, humörsvängningar, matsug och trötthet! Du är en klippa!

Läste nyss att ordspråket ovan borde gälla männen också innan han gör sin tjej gravid. Tack som fan ödet att vi blev gravida sista veckan på semestern efter alla öl, glas vin och whiskey, och ingen motion då vi slappade på båten, och skräpmat och feta såser! Där har vi svaret varför jag har alla möjliga symptom :P


Magen v. 13+1




Idag ville jag vara fin och ta på mig en tunika jag köpte detta året (den på bilden nedan) men jag fick den inte ens över brösten. Kul kul... :P Blir att köpa en del nytt verkar det som...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Men gud, det låter nästan som att du inte är alls glad för graviditeten...

2010-10-29 @ 13:13:39
Postat av: Evelina

Wow vilken fin mage du fått redan!!

Ja det är svårt det där, man vet ju inte i förväg var man blir större ;-)

KRAM

2010-10-29 @ 19:45:37
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0