Bild på barnrummet

Nu har mina föräldrar varit här och lämnat av grejor och fikat med oss, jordgubbar med glass igen ;) Det är vansinnigt gott och kan ju ätas varje dag nu ett halvår framöver :)

Nu har dem åkt till sitt hotell för att checka in och Daniel ska åka till jobb... Mamma och pappa kommer tillbaka hit sen och då ska vi grilla. Fram tills dess ska jag ligga med fötterna i högläge och bara glo på teve. Ni ska se hur hemska mina fötter blev innan när vi satt på balkongen. Från att ha varit lite svullna av vatten så bara exploderade dem och blev värre än vad dem nånsin varit innan... Hemskt var det och till slut kunde jag inte röra på tårna.

Så in och på med stödstrumpor, äta persilja och teet står nu och drar och fötterna ska i högläge. Så hoppas jag få ner den värsta svullnaden!

Och rubriken då. Nu är barnrummet ganska färdigt :) Det ska givetvis upp lite kul tavlor och göras mysigt och bytas gardiner, men i det stora hela är det klart med möblering och så. Skötbordet fick hamna där inne istället, då vi mest såg problem med att ha det så nära duschen...

Men detta blir nog bebis nöjd med va? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0