Godmorgon!

Här har jag varit vaken sen klockan 6. Kände mig ganska pigg och eftersom Daniel skulle tassa in bara en halvtimme senare så bestämde jag mig för att hålla mig vaken... När han kommit hem låg vi och snackade ett tag och när han skulle sova gick jag upp. Är ju hungrig konstant nuförtiden så jag behövde frukost :)

Nu sitter jag här utan att göra något vettigt alls :P

Ska städa upp lite hemma idag och göra lite fint. Får vänner på besök ikväll så lite ordning och reda får här vara. Innan dem kommer ikväll ska jag och Daniel åka till hans syster med familj och lämna paket till dottern. Vi kunde ju inte gå på hennes kalas för någon vecka sen då jag blev magsjuk...
Vi träffade för övrigt hans syster med man igår ute vid båten. Av 2000 båtar som står på land i rader om ca 8 båtar så står vi, Daniels syster och Daniels brors båt (tävlingsbåten) i samma rad :P
En man som känner Daniels föräldrar kommenterade igår att han var omringad av släkten *** (deras efternamn).

Däremot kommer vi nog inte ses mycket där ute eftersom vi (Daniel) kommer vara där mest på vardagar då det är vår lediga tid, medan dem andra är lediga på helgerna...
Men det var rätt häftigt att åka ut där igår, för det var så mycket folk där så det knappt var sant. Men så var det också en solig lördag och det lockar såklart många!

Nu blev jag trött :P Men det farligaste om jag går och lägger mig i soffan nu är att jag vaknar om 4 timmar och inser att jag inte kommer hinna  både städa och duscha :P

I-landsproblem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0