Halvsover

Vaknade strax innan kl 6 idag av att jag var kissnödig och hade världens halsbränna :(
Men natten var riktigt bra, sov i minst 5 timmar isträck, utan minsta lilla uppvak. Sover alltid mycket bättre när jag sover ensam :P Så det är visst inte graviditeten som är mitt största natthot ;)

Kände mig väldigt pigg så jag gick upp och duschade och la mig sen och väntade på Daniel. Det har blivit hans uppgift att smörja in magen med bodybutter efter dusch. Mysigt och han ser framförallt hela magen till skillnad mot mig :P

Men nu har tröttheten kommit ifatt mig igen, 5 timmar är ju inte mycket sömn om man ska hålla sig pigg en hel dag. Så jag ska föna håret och sen lägga mig och sova igen faktiskt.

Idag är tanken att jag ska käka lunch med en eller två vänner. Vädret ser ut att bli kanon så jag ska faktiskt försöka mig på en liten promenad idag om det inte känns helt för jäkligt i kroppen senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0