Tummen ur-väder

Vad gör jag uppe redan tänker ni?
Det tänker jag också. Jag vaknade 5.20 och kunde absolut inte somna om. Trött är jag så ögonen rinner men somna kan jag inte. Så nu sitter jag här med frukost och sen blir det väl att sova i soffan nån timme :)

Vädret är allt annat än gårdagens. Himmeln är kolsvart på sina ställen så idag är en perfekt dag att få tummen ur och kanske få lite grejor gjort. Efter att jag sovit. För nu är jag nog inte den mest koncentrerade människan i stan...




Om det inte börjar regna idag så ska vi ut till båten i eftermiddag. Båten bör inte poleras i direkt solljus så mulet väder är perfekt. Storhandla ska vi också göra idag så en handlelista ska komponeras. Och så är det ju final i Mästerkocken ikväll och sen fotboll, Barcelona-Real Madrid. Så vi har fullt upp :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0