Veckans meny




Så ser troligtvis veckan ut. Det blir oftast någon ändring men det är bra att ha en bas att utgå ifrån så vet vi vad vi behöver handla och förbereda :) Vi veckohandlar ju och brukar utgå från menyn när handlelistan skrivs... Då köper vi inte hem en massa som sen bara ligger i skåp eller frys utan det vi handlar används oftast under veckan...



Idag blir det troligtivs hämtmat står det... Jag hade lätt kunnat förbereda en middag nu, men vi vet inte när vi kommer hem iom storhandling och jobb på båten samt att Daniel var mycket sugen på pizza och det brukar bli så att vi unnar oss hämtmat en gång i veckan... Och för oss blir det ju aldrig en fredag eller lördag för varannan helg jobbar han och varannan helg har vi barnhelg och lagar mat ihop alla tre. Så här blir det hämtmat mitt i veckan :)

På söndag står det inget på mig därför att mina föräldrar kommer hit och vi har inte bestämt än vad vi ska äta... Jag hoppas på fint väder så man kan grilla... Grillat är godast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0