Dagens Milton - 9 december 2011

Milton fick krypa runt länge i pyjamas idag, men när han åt gröt nyss så kom det en stor klick på ena benet. Herren har nämligen lärt sig att det är hysteriskt kul att spotta ut maten i pruttljud... Herrens föräldrar delar inte samma humor! :P

Dagens Milton. Jag bestämde mig för att ta på honom kläder som sedan innan var oanvända, för nu måste vi ju hinna använda allt i storlek 68 och 74 innan det är för smått. Några byxor som var till mitt nöje hittade jag inte men det fick bli ett par han bara använt ett fåtal gånger. Bodyn har han aldrig haft på sig!



Nu sitter Mille och leker med en vattenflaska, jag ska få i mig något att äta. Snart får vi besök fick jag precis veta :) Melinda och Ludvig kommer en runda så killarna får leka och jag får sällskap :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0