Båtmässan

Idag blir det en liten runda på båtmässan. Jag har inte varit utanför dörren på många dagar nu och måste ha lite frisk luft. Det får det bli vad det blir. Med en kryckhoppande gravido och ett barn så blir det ingen lång tid man går där direkt ;)

Fick nyss samtal om att vårt babyskydd har anlänt till affären vi beställt det från. Lite förvånande för det var 12 veckors leverans på det så vi skulle inte få det förrän i mitten på april egentligen :P Men vi fick bestämma själv när vi skulle hämta ut det, för garantin börjar gälla från den dag vi hämtar ut det så det bästa är väl egentligen att vänta. Men jag är ju hur nyfiken som helst att få se det och testa det i bilen :D

Nu blir det ett varmt bad för min del så att jag ska orka gå en lite runda! Tjipp och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0