Doh

Har suttit hela förmiddagen och byggt ett tivoli. Sen tog jag en paus och kollade mailen och bloggen och så och fick plötsligt ett meddelande att spelet slutat fungera och avslutats...

Jippie... Jag hade inte sparat eftersom jag höll på att spela så nu är det nog bara att börja om. Jag har inte ens vågat starta upp spelet igen för att se om det är sparat för det är det ju säkerligen inte. Och nu pallar jag inte börja om :P

Idag händer inte mycket. Daniel är ledig så det blir nog bara hemmamys. Antar att han ska ut och jogga en runda, solen skiner. Vi ska även börja planera handlelistan. I helgen ska vi göra storkok av olika rätter så vi kan frysa in. Jag orkar/kan inte längre laga mat och han vill inte göra det varje dag.

Så har ni tips på mat som går att frysa så hojta till =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0