Down

Det snöar ute. Massor. Ett vitt lager ligger på marken och alla bilar och det väller ner snö från himlen. Vi vart så glada att den försvunnit. Så låt detta vara borta tills imorn så pratar vi ej mer om denna snö :P




Mitt humör kunde vart bättre för tillfället. Eller inte humöret egentligen, men kroppen... Och när kroppen inte mår bra så påverkas ju humöret...

Jag har legat inne flera dagar i sängen och fogarna har knappt känts av. Har kunnat sova på nätterna och kunnat sitta upp lite på dagarna.

Idag kände jag att jag var tvungen att komma ut lite för frisk luft och lite rörelse. Satt mest i bilen, men gick även en liten runda inne på Babyproffsen.

Men detta får jag sota som fan för nu :( Det gör så ont i fogarna och ryggmusklerna och skuldrorna så natten blir nog inte så rolig... Jag vet inte vart detta ska sluta, men att bli helt sängliggande lockar ju inte. Det lockar ju på så sätt att jag slipper ha ont. Men man blir ju knäpp om man är fast i en lägenhet...

Men för att försöka få lite sömn så ska jag försöka somna nu. Daniel tvättar och kommer nog göra någon timme till och imorgon ska vi till barnmorskan.
Godnatt! Håll tummarna för en gladare Hanna imorn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0