Finfint väder

Otroligt härligt väder idag igen. Jag känner alltid att jag vill ut så fort det är sol... Jag och Daniel har suttit på nätet och kollat efter en bra solstol till balkongen, men den affären vi vill köpa den hos öppnar den 1 mars så vi får nog vänta...

Jag vet inte alls vad som ska hända här idag, de andra planerar nog för någon utflykt och jag skulle så gärna vilja hänga med. Men jag klarar antagligen inte det och då blir det inte kul för någon av oss...

Det enda säkra jag vet som ska hända idag är att vi ska äta köttfärspiroger, handla lördagsgodis och se melodifestivalen!

Nu kurrar magen ordentligt så jag hoppas att Daniel är klar med frukosten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0