Gottgottigottgott

Chockladbollarna gjorde susen :) Jättegoda!

Spenderade 1,5 timme ute i soffan innan med att få massage av min massagedyna... Tänkte att det kunde hjälpa mot mitt onda i ryggmusklerna, men det gav ingen direkt effekt iallafall. Får se inatt och imorgon. Just nu ligger jag med tensen på.

För som om jag inte hade tillräckligt med problem så har jag nu lyckas sträcka musklen i nacke/axel på höger sida. Skulle ta bak handen på ryggen och det bara högg till... Men det är jätteskönt att ha tensen i nacken, känns som massage :)

Imorgon ska jag ta ett varmt oljebad, två flugor i en smäll; värme för musklerna och olja för huden (jag tror fortfarande att olja och krämer kan funka mot bristningar).
På eftermiddagen ska Daniel hämta Julia och hennes kompis i skolan, så det blir full rulle här hemma i helgen. Jag kommer vila en del men Daniel skulle nog dra ut dem på något kul :)
Det ska ju vara riktigt fint väder med sol hela helgen och veckan, det ser vi fram emot!

Nu väntar lite teve och sen sova! Hoppas jag slipper vakna inatt och tro att här är tjuvar som sitter och glor på teve i vardagsrummet. Det var vad som hände inatt, groggy som man är...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0