Jag är magnat

Tiden har rusat iväg idag. Daniel fixade Roller Coaster Tycoon 3 till mig och jag var ju tvungen att prova :) Att jag skulle sitta 6 timmar i sträck med det var väl inte tanken från början ;)

Men jag klarade alla 3 nivåer på mitt första tivoli iallafall och det blev jag stolt över :)




Daniel stack härifrån typ kvart över fem. Jag fortsatte spela... Sen började magen kurra och jag vart förvånad över att jag redan var hungrig. Tittade på klockan och då var den tio i åtta :P Inte konstigt jag var hungrig hehe...

Middag blev rester av grillad kotlett och potatissallad. Nu har jag ätit lite efterrätt i form av lite godis :)

Imorgon kommer min mamma till stan så jag ska försöka somna i tid idag. Brukar annars inte somna förrän vid 1-2 men jag ska upp redan vid 8 imorgon.

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0