Lustig men bra dag

En annorlunda dag får man nog säga. Jag har inte haft problem med fogarna =D
Känns dock som lugnet före stormen så jag tar inte ut allt för mycket glädje hehe, men det är ju skönt att ha en mellandag mitt i allt...

Sjukgymnasten sa att man kan bli av med värken av foglossning ca 2 veckor innan födsel då bebisen fixerar sig. Och det får vi ju hoppas att han inte gjort... Hur gärna jag än vill att detta ska vara över så vet jag ju att det bästa är om han stannar några veckor till :)

Så jag passade på att göra några matlådor till mig medan Daniel var ute och joggade. Italiensk kycklingpasta blev det. Klicka på länken för att se receptet i ett nytt fönster. Jag la till dragon och dijonsenap och uteslöt vitlök. SUPERGOTT blev det!

3 matlådor blev det när jag blandat ihop det med tagliatelle.



Till middag åt vi båda kyckling med currysås. Han hade ris till och jag tog ostpasta med pesto till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0