Magsjuka?

Godmiddag!

Jag kunde inte somna om efter att Daniel stuckit imorse. Låg bara och vred och vände. Hade ont i magen, men jag sover ju också i framstupa sidoläge så jag tänkte att det kanske nu trycker på lite väl mycket när jag ligger så.

Efter att jag ätit lite frukost blev jag fruktansvärt illamående. Mitt graviditetesillamående har ju kommit tillbaka men idag var det verkligen mycket värre än tidigare... Försökte vara vaken ett tag till men när jag inte längre vågade ha datorn framför mig ens så försökte jag sova...

Döm av min förvåning när Daniel rusar upp från gästrummet (han la sig där när han kom hem imorse så jag skulle kunna ligga i sovrummet och se TV) och far in på toaletten och hämtar en hink. Han är också superillamående och har ont i magen...

Magsjuka? Matförgiftning? Graviditetesillamående? Vad stämmer in på vem? Inte vet vi...
Vi har inte ens ätit likadan mat på flera dagar nu.Så om det är magsjuka måste han ha dragit hem det från jobb... Och det är inte alls omöjligt...

Så detta blir nog en mycket romantisk dag i sängen, med en hink vid sidan om :P


Jag har iallafall sovit nästan 3 timmar till nu så jag mår bra och äter äpple just nu. Vågar inte äta alltför mycket ifall man börjar må illa igen... Jag hoppas på att mitt bara var vanligt graviditetsillamående :) Men stackars Daniel kan inte skylla på samma sak inte...

Ska gå in och höra med honom hur han känner sig och hur han vill att dagen ska se ut... Han kanske bara vill sova...


(En liten uppdatering, nu när jag har pratat med honom...
Han ligger och spyr och vill inte ens att jag är i samma rum (förståeligt) så jag får hitta på nått själv. Ska nog sätta mig och sy litegrann)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0