Melodifestivalen

I brist på annat på teve ska jag nu se melodifestivalen från igår en gång till :P Samtidigt som jag ligger på spikmattan så jag lär säkert somna. Men jag vet ju vilka som går vidare så jag behöver ju bara se bidragen.

Men jag vet inte om ni håller med men lördagens bidrag var inte bra. Några till och med pinsamma att lyssna på... Då var förra veckans bidrag bättre tycker jag... Sen är jag lite sån att jag behöver höra en låt några gånger innan jag gillar den, så därför vill jag ge låtarna en ärlig chans idag när jag lyssnar...

Men som sagt, lär väl somna då spikmattan gör att man slappnar av så mycket!

Och så hoppas jag på en godnattspark från pojken min...

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0