Min dag

I present av Daniel fick jag en solstol som jag ska ha på balkongen :D
Hur gött som helst, en sån där fotstödet hänger med så man sitter ergonomiskt!



Det står på paketen att den ska vara röd, vi tycker den är knall-orange ;) Men jag gillar färgen!




Sen var det dags för middag och då blev jag portad från köket. Jag skulle ligga inne i soffan så han fick fixa i köket själv! :)

Förrätt blev toast med skagen-röra, tomat och sallad


Daniel vid middagen, redo att hugga in


Till middag blev det fläskfilé, potatisgratäng, sallad och stekt sparris


Titta vad gulligt han gjort med gurkan :D


Jag vid middagen


Efterrätt blev stracciatella-glass med färska hallon. Suuuupergott!!!



Kanondag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0