Ofattbart men fantastiskt

Fastän jag nu varit gravid i 6,5 månad och verkligen vet att det är en bebis som växer i min mage så kommer man på sig själv med att egentligen inte förstå...

När jag gick upp imorse så la jag händerna på magen, kom ut i hallen och där står en vagn. Vid sånna tillfällen får jag en riktig wow-känsla, detta ÄR på riktigt!

Jag vet att vi ska få en bebis, jag vet att vi kommer ha en liten pojke här hos oss i maj och sen resten av livet. Jag vet det, men har jag fattat det?

Härligt när poletten verkligen börjar sjunka ner att jag, som längtat efter barn så länge, snart kommer ha en liten bebis hos mig. Någon som behöver mig dygnet runt, någon jag ska ta hand om och göra trygg!

Och tillsammans med Daniel så kommer detta nya livet bli helt underbart! :D

Ååh härligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0