Oj oj oj

Efter frukosten somnade jag visst om och sen vaknade jag halv tolv... Så mycket lättare det är att sova när man inte har ont...
Men jag håller nog mig i sängen så mycket som möjligt ändå, för så fort jag gått lite i lägenheten börjar det göra ont igen... Så sängläge får det nog bli. Har ett paket som ligger och väntar på att bli uthämtat, men det kan säkert Daniel ta om jag ej känner att trappan är något bra alternativ idag!

Är så nyfiken på vad som finns i paketet. Har två beställda grejor på väg men dem borde inte ha kommit redan, dessutom skulle den ena skicka sms-avi och den andra skickas med schenker, så inget stämmer :P

Nu har jag precis ätit lite nudlar, sån där supernyttig och vältillagad mat ;)
Sitter nu och ska knåpa ihop matmenyer för kommande veckor. Lite tidigt men det intresserar mig och jag har ju inte mycket annat att göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0