Ont i magen

Idag har varit en hemma dag med magont... Riktigt ont i magen började jag få efter lunch och det kändes ju sådär... Jag är ju rädd att typ moderkakan ska lossna så det var mycket tankar.
Sen kom Daniel upp och berättade att Julia legat och spytt hela dagen igår, så kanske att hon smittat mig med magsjuka...
Hellre magsjuka än graviditetsproblem.

Magondet har fortsatt hela dagen men avtog en del efter en liten tupplur i eftermiddags. Daniel hade utegångsförbud medan jag hade skitont ifall vi skulle behöva åka och kolla det, men när det lättade så stack han ut och åkte skridskor på havet :) Väldigt vackert väder så det verkade mysigt! Isen hade dock varit lite knagglig och svår att åka på, men en liten tur i solen är ju uppiggande!

Sen satt vi och tittade på båtrenoveringsfotona och får typ upp massvis med foto på pizzor och tårtor av någon anledning. Så han vart ju fast besluten att vi skulle beställa pizza. Jag var ju lagom sugen med magont och allt :P

Men pizza blev det, jag åt absolut inte hela min... Men mätta blev vi!

Nu känns magen bättre men inte bra. Vet fortfarande inte vad som är galet, men jag hoppas på en god natts sömn och att det är över imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0