Trevlig lunch :)

Jag är hemma igen sen nån timme tillbaka, men umgicks med Daniel den tid som fanns.

Det var jättetrevligt att komma iväg på en lunch med vänner. Bara gravid- och bebissnack :)

Vi åt på Paprika där man blandar ihop en egen sallad. Jag åt med blandade grönsaker, kyckling, räkor, fetaost och tzatsiki :) Jättegott...

Men jag var så hemsk så jag tog en stark värktablett innan jag stack för att kunna sitta upp och äta. Får se hur det känns nu ikväll när den släpper igen. Man gör ju helt klart mindre bra rörelser när man är "bedövad". Och det får jag väl sota för...

Men det var så skönt att få andas lite stadsluft så jag hoppas det var värt det! Nu kan jag ligga i sängen hela kvällen om jag vill! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0