Tulton åker vagn

Vår bebis fick en julklapp av min mamma och pappa. En stor nallebjörn :) Den är härligt mjuk och kommer hänga med genom hans liv... Innan vi visste kön på bebisen så kallade vi ju den för Tulton... Men nu när vi vet kön så har vi mer och mer gått över till att säga "han" eller namnet som är tänkt att han ska få :)

Så därför är det nu nallen som heter Tulton. Blir ju kul sen när bebisen är större att förklara vad Tulton är :)

Vi sätter Tulton på lite olika ställen här hemma som lite skoj. En morgon när Daniel kom hem hade jag bäddat ner Tulton i hans säng :) Och idag fick han prova vagnen :)




Snart ska jag äta den goda köttgrytan som jag gjorde igår. Och sen får man ju inte missa Solsidan ikväll...

Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa

Pappa tycker inte att Grizzly ska ha en sådan mössa. Mamma tycker att Tulton e söt! Trevlig promenad. Kram

2011-01-17 @ 20:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0