40 dagar kvar

Idag är det bara 40 dagar kvar :)
Vi kom nyss hem från föräldrargrupp och barnmorskebesök. Passade på att ta allt på en gång. Det är vår barnmorska som håller i föräldrargruppen så det är på samma ställe...

Lillknodden är numera fixerad :D Jag har verkligen känt att han sjunkit långt ner senaste dagarna och det har vid flera tillfällen känts som att han ska ramla ut :P

Mitt blodtryck: 102/68
Bebisens hjärtslag: 148
SF-mått: 34


SF-måttet ökar inte mycket längre men det beror tydligen på att han sjunkit ner... Mitt järnvärde hade sjunkit till 113 (förra veckan var det 115) och gränsen för att börja med järntabletter är 110 så jag kommer antagligen nåp den gränsen inom några veckor. Men änsålänge slipper jag och om jag börjar äta mer mat med järn i så kanske vi kan höja eller åtminstonde hålla värdet som det är nu.

Nu ska vi spela en runda yatzy, sen kör vi till centralen och lämnar av mig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0