Bebis sparkar på skålen

Godmorgon! Här sitter jag, klockan är halv åtta och jag känner mig faktiskt hyffsat pigg. Sov ca 6,5 timme i sträck inatt, utan att ens vakna när jag vände mig tror jag. Inget jag blev medveten om iallafall.

Det är fullt dagsljus ute, dock mulet.

Igårkväll kunde jag inte låta bli att fortsätta filma magen. Fick till en video där man väldigt tydligt ser hur han håller på där inne. Jag hade nämligen min godisskål på magen och dn hoppar ganska mycket :P

Kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=PEhu9RuWD-Q han börjar röra sig efter att musiken kommit igång.

För övrigt vet jag inte alls vad som händer idag. Inte mycket antar jag. Jag lär däcka i sängen/soffan en stund på förmiddagen och sen kanske sy något litet. Sen är det ju melodifestivalfinal ikväll! Då blir det popcorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0