Bebishicka på film!

Har fått frågan hur jag kan märka skillnad på bebisens hicka och rörelser. Nu har han hickat i typ en kvart så jag passade på att filma då det är ganska stark hicka han har :)

La dosan på magen för att tydligare se "hoppen". Hickan ger jämnt rytmiska hopp, till skillnad mot andra rörelser som är oregelbundna och mycket tydligare...

http://www.youtube.com/watch?v=6vom2q3WjKg


Har en del sammandragningar nu. Och hade även igårkväll.
Har hört vissa klaga på att det gör ont när bebisen rör huvudet när den sjunkt ner men jag har glatt mig åt att inte ha ont. Men tjena, igår låg han säkerligen och rörde huvudet, det känns kan jag säga :P Ilar och gör ont...

Men mina lyckligaste stunder är när han rör sig :) Då förstår jag vad det är jag väntar på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0