Experiment failed

Kom på igårkväll (eller ja, min mamma påminde mig hehe) om att det var föräldrargrupp idag på mvc. Daniel jobbade ju natten så han kunde inte följa med så jag la mig tidigt så jag skulle orka ta bussen...

För att slippa blodtrycksfall bestämde vi att Daniel skulle bre en macka till mig direkt han kom hem så jag åt något innan jag ens reste mig ur sängen... Det kändes mycket märkligt att få en macka uppkörd i ansiktet innan man ens öppnat ögonen ;)
Nog har man ätit snabbt inpå uppvaknande förr men detta tog priset...

Sen låg vi och småpratade tills jag gick upp...

Men den där mackan hjälpte absolut ingenting. Jag fick ändå värsta blodtrycksfallet. Att sitta rakt upp och ner på en stol funkar inte för mig på förmiddagen... Fick gå ut en stund från rummet och sen när vi skulle se en film fick jag ligga på soffan...

Nu är jag hemma igen och ska vila lite, sen ska jag möta upp en vän i stan så ska vi käka lunch :) Solen skiner härligt så hoppas vi kan hitta en uteservering i lä, det kan nog bli hur gott som helst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0