Morgonmage

När jag vaknar på morgonen kan jag ibland känna mig smal, som om där inte alls fanns någon bebismage. Så då får man känna efter och nog är den där ändå ;)

Morgonmage idag vecka 34+2


Sov inatt 9,5 timme med endast ett kort uppvak när pappa gick ut och hämtade tidningen. Riktigt skönt att få sova ut!

Bussresan igår gick jättebra. Värsta lyxbussen med stora skinnsäten med armstöd och precis som på min solstol kunde man fälla ut ett benstöd. Gött :) Satt och lyssnade på musik gjorde jag hela vägen. Mamma mötte upp mig i Helsingborg.

Hjälpte till lite med middagen som blev gulaschsoppa. Jättegott!






Kvällen spenderade jag med Pernilla. Vi satt mest och snackade :) Snart ska vi åka till Väla (köpcentrum). Jag behöver hitta en brun body till bebis :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0