Nödutgång :P

Så här kan det visst se ut när man sovit 2 timmar på dragkedjan till sin tröja :P




Lillen kanske kan öppna innifrån och ha det som en nödutgång ;)

________________________________________________________________________

Kvällen är inge rolig, jag har jätteont i ryggen och kan knappt gå alls på mitt högerben :( Känns trist att hela skiten antagligen kommit tillbaka men Daniel påminde mig om att jag skulle njuta av att ha haft 2 veckor utan problem. Och visst har jag njutit den tiden, men jag hoppades ju att det skulle fortsätta så.

Men vi var förberedda på att det kunde vända igen och tyvärr är det nog vad det gjort. Vet inte varför, lillen ligger absolut långt ner fortfarande, det känner jag.
Men jag har ju klart använt kroppen mycket mer senaste veckorna än vad jag gjort på länge innan dess...

Men men, nu är det såhär och då får vi rätta oss efter det. Vi kan ju inte göra mer än acceptera och nu blir det flera dagars full vila för min del... Kanske skulle tappat upp ett bad nu? Låter gött men känns lite sent, jag är ju ganska trött...

Får se hur jag gör :) Går iallafall snart och lägger mig i sängen eller soffan så kroppen får vila! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0