Nya kläder till sjömannen!

Det blev en lång promenad på Väla idag. Fick till och med beröm av Pernilla att jag inte hade klagat haha :D

Och en hel del kläder blev det köpt, mest till lillkillen såklart för det är honom det är roligast att köpa till!

Sommarkläder till vår sjöman :) En pjamas och två kortärmade sparkdräkter!





Två sparkdräkter/overaller. Den vänstra får han vänta ett tag med, men den var utgående och jag tyckte den var så fin men den fanns bara i större storlekar! Den högra ska han ha som tunn overall kyliga sommardagar!



Velourbyxor och strumpor!



Jag köpte ett par marinblå velourbyxor till mig själv! Nu vill jag inte använda jeans mer och behövde ett par mjukisar till!



Nu ska vi äta middag, omelett!

Kommentarer
Postat av: Louise- väntar på min skatt

Riktigt söta kläder :))

2011-03-30 @ 21:25:49
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Louise - väntar på min skatt.

vilken otur, men jag hoppas fortfarande på att den gråa varianten ska komma in i butik här, hoppas hoppas! hehe =)

2011-03-31 @ 16:45:19
URL: http://loojsen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sparkdräkterna är pyjamasar de med... :-)

2011-03-31 @ 17:08:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0