Perfekt natt!

Kvällen blev lugn igår, jag levde på glass :) Inget fel i det nångång ibland ju hehe...
Såg en film som slutade vid midnatt och somnade strax därefter. Sen vaknade jag inte en enda gång under natten, inte ens när jag vände mig, vilket jag brukar göra.

Vaknade inte heller av att Daniel kom hem utan vaknade först när han sett på TV i vardagsrummet ett tag och kom in och la sig. Sov som en stock med andra ord och gud vad skönt :) Känner mig piggare än vanligt!

Hade säkert kunnat somna om med lite vilja, men eftersom vi ska upp tidigt imorgon vill jag vara trött ikväll så jag pelade mig upp och här sitter jag nu och planerar dagen!

Det lär bli en riktigt fin dag idag ser det ut som, helt klarblå himmel och solen är på väg upp ifrån öster... Så det kanske får bli en liten stunds avkoppling på balkongen senare... Måste även packa resväskan och fixa någon liten picknick till bussresan. Jag hinner inte göra någonting imorgon för vi ska på föräldrargruppen 8-9.30 sen har vi direkt tid hos barnmorskan 9.30-10, sen hinner vi nästintill bara hemom för sen går bussen 11.55 från centralen så vi får ju köra härifrån vid 11.30 för att slippa stress.

Vi ska även ta nya magbilder idag så håll utkik! Sen antar jag att veckan i Skåne betyder ganska lite datortid, inget jag kommer prioritera så då blir det nog ganska dålig uppdatering...

Nu ska jag fixa och feja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0