Pretty woman

Ligger i soffan och ser på Pretty Woman. Eller det är reklam just nu. Den filmen har man ju sett hur många gånger som helst, ändå kan man se den igen :P

Har lite godis kvar i en påse breve mig men det där med att äta fler gånger under en dag och äta lite mer än vanligt har gett resultat på flera håll. Inget blodtrycksfall idag och jag är inte sötsugen. Jag har helt enkelt varit hungrig innan...

Funderar på om jag ska lägga mig i sängen sista timmen av filmen och ligga på spikmattan. Eller så väntar jag tills det är en halvtimme kvar. Brukar ju somna på spikmattan och det vore ju synd att missa slutet av filmen hehe...

Funderar även på om man skulle göra en mössa till Julia. Hennes jacka är lila så det kanske vore coolt med en lila ap-mössa till henne också? Vågar jag göra en utan att mäta hennes huvud först tro?
Jag tror faktiskt jag gör det :) Jag skulle själv vilja ha en sån mössa, tyget är hur skönt som helst hehe...

Men men, nu ska jag tillbaka till soffan... Sen blir det sova, tröttis är jag :) Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0