Rösti

Jag var egentligen inte hungrig ikväll efter tre-rätters-lunchen. Men för att inte vakna vrålhungrig inatt så gjorde jag ändå några rösti och stekte lite bacon!



Nu kommer resten av kvällen spenderas framför teven antar jag! Jag känner mig trött och den värktablett jag tog vid lunchtid börjar släppa och det känns i kroppen.

Vill helst bara ta en värktablett om dagen så jag ska försöka sova utan. Fick ett nytt recept idag på nya Citodon vilket jag hoppats på. Men 20 tabletter som läkaren skrev ut räcker ju inte fram till förlossningen. Visst, jag har några hemma också, men det finns mycket som talar för att jag kommer behöva värktabletter ett tag efter förlossningen också...
Hon kanske är rädd att jags ka missbruka dem eller nått, jag vet inte. Men jag tar 1 tablett om dagen, man får ta 8 stycken. Så mitt samvete är gott iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0