Sammandragningar vs. förvärkar?

Låg i soffan innan och fick sammandragning efter sammandragning. Dem höll i ca en minut och kom som tätast var 2-3 minut. Hade kanske 15 sammandragningar under ett teve-program som varade en timme.

Har haft en del sammandragningar innan också men skillnaden mot de jag haft innan och dessa nu ikväll var att dessa nu ikväll var kraftigare, jag fick ett tryck neråt och det blev tungt att andas. Är det förvärkar då?

Nu när jag suttit här vid datorn har jag också fått sammandragningar, men "vanliga" som jag haft innan...

Har dessutom börjat bli kissnödig stup i kvarten... Och det känns som revbenen ska trycka sönder mina lungor... Börjar förstå dem som säger att sista tiden går sakta och är jobbigast :P

Nu ska jag lägga mig på spikmattan och se Scrubs och mysa med bebis-sparkar. Eller han sparkar faktiskt inte alls längre. Nu är det mer knuffar/rörelser. Antagligen ingen plats kvar att sparkas på...

Godnatt! Jag satsar på att sova 6,5 timme i sträck inatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0