Taco

Middag idag blev taco :)




Innan det var Daniel ute och sprang och jag städade undan och la i ordning alla sygrejor. Rätt bra att lägga allt på sitt ställe mellan de olika syprojekten så man hittar grejorna nästa gång :)

Nu ska vi se sportspegeln, sen skriva handlelista, storhandling imorgon, och sen ska jag få massage! :)
Som det verkar nu så har foglossningen lättat avsevärt, men jag har fortfarande ont i rygg, skinka och ner i benet så det är nog ischias som märks nu. Men omväxling förnöjer ju sägs det ;)

Så skönt att kunna resa sig/sätta sig i soffan och gå i och ur bilen utan att det gör svinont. Mitt humör känns massa bättre nu när jag inet har konstant ont...

Dock hoppas jag på en bättre natt inatt än den förra. vaknade av att jag hade sjukt ont och det är jobbigt. Så godnatt, sovgott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0