Vår! :D



Enligt SMHI är det nu vår i Göteborg. Under en hel vecka har medeltemperaturen varit över nollan och då är det alltså vår... Skönt att höra!
Idag skiner solen från klarblå himmel, men det är allt lite kyligt i vinden...

Jag hade en konstig och jobbig natt. Kunde inte somna så jag somnade nog inte förrän halv 2, vaknade kl 3, somnade om, vaknade halv 5 och kunde inte alls somna om. Låg och vände och vred. Till slut gick jag upp och la mig i soffan för att byta miljö. Somnade nog inte på 45 minuter.
Klockan 7 kom en mycket förvånad Daniel ut och frågade vad jag gjorde i soffan :P

Sammanlagd sömn inatt blev alltså kanske 4 timmar vilket är toklite och inte alls godkänt om jag ska orka med en dag.

På föräldragruppen pratades det lite om förlossning och planering inför den och så. Vi fick även massageövningar så nu kommer inte Daniel undan ;) Här ska det övas inför förlossningen...
Vi kunde konstatera att jag är yngst i gruppen och Daniel är äldst, men det verkar helt klart vara trevliga människor där. 4 par är vi.

Efter det åkte vi och veckohandlade, gick hyffsat snabbt. Vi handlar oftast i samma affär så vi gör handlelistan i ordning efter hur varorna kommer och då kan man lättare flyga fram genom affären :)

Vid 13-tiden la vi oss på sängen för att vila lite, vilket resulterade i att vi somnade såklart :P Jag gick upp vid 15 och Daniel sover ännu :)
Han ska ut och springa milen i Skatås idag och tanken var att jag skulle hänga med och sitta och sola men jag ångrade mig pga trötthet. Men nu när jag sovit så lockar faktiskt solen igen. Lite äpple och dricka och en varm jacka kan nog förgylla min eftermiddag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0