Fantastiska kille

Igår var min mamma på besök hela dagen. Hon åkte buss upp till Göteborg och tog sen bussen ut till oss. Vi hade inte varit vakna jättelänge när hon kom vid 10 så hon fick sitta med när Milton fick sin grötfrukost :)

Vid lunchtid gick vi in till stan. Jag vet inte varför men jag var helt slut i kroppen efter halva vägen :P
Vi åt på thairestaurang, wokad kyckling med grönsaker. Milton fick flaskan :)



Sen gick vi rundor i massa klädaffärer för att hitta några finkläder till mig. Vi har ett bröllop att gå på nästa vecka sen ska vi nerpå julbord på Sofiero Slott i början av december. Så något fint behöver jag ha att ha på mig.
Kan inte ha på mig mina gamla finkläder nnu, men snart så ;)


När klockan närmade sig 17 gick vi ner till centralen där mamma skulle åka ifrån. Vi delade på en kanelbulle (yes jag fuskade, men det får gå ibland). Sen lämnade vi av mamma vid bussen och åkte själv hem med första bästa buss.



Milton var en fantasiskt duktig kille hela dagen. Det brukar han iofs vara, men man blir ändå stolt över honom. Inte en enda gång var han ledsen. Han låg nöjd i vagnen, sen satt han nöjd i våra armar osv osv. GFlad och pratsam :)

På kvällen var han däremot helt slut. Satt hos mig i soffan och bara stirrade på teven.


På kvällen fick han något övertröttsspel och bara grät och skrek ganska länge. Åt väldigt mycket gjorde han på kvällen också. Sen vaknade han två gånger under natten för att äta också...

Men dagen med mamma i stan var kanon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0