Köket

Blev ju knappast klar med min lista idag om nu någon trodde det ;) Men 10/78 punkter äro strukna. Att det inte blev mer var för att jag tog tag i en stor punkt - sortera skafferiet. Jag gör det nångång då och då, men nu vart det ett tag sen, så det var verkligen dax.

Allt från skafferiet ute på bordet.


Sen när skafferiet var städat och färdigt :) Daniel kunde inte fatta hur det kunde bli en hylla ledig med allt det som vi hade :P


Sen tog jag tag i köket. Daniel bakade nämligen igår och då ser det ju ut därefter ;)


Så här ser det ut nu, en jädrans förbättring tycker jag :D


En tålmodig Mille satt mest och tittade på och lekte med en anka :)



Nu håller vi kväll men imorgon kör jag på igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0