Lek i färglad miljö

Mer än 3 timmar sov den lille gossen innan. Så nu undrar jag hur det blir med sömnen idag :P Han lär ju vilja sova ett litet pass till innan han somnar för natten. Men imorgon är Daniel ledig så natten kan vi dela på om den strular.

Nu har Mille nyss ätit. 180 ml ersättning ger vi nu. Förutom om han äter mitt i natten, då får han 150 ml.

Jag "bäddade rent" i hans lekhörna. Han hade ett tråkigt vitt påslakan på lektäcket men jag tänkte att det skulle vara kul för honom med lite färg och mönster :)



Jag fortsätter städa lite här. Dammsög nyss i vardagsrummet, disken är klar. Hallen skulle vara trevlig att få städad då det är lägenhetens centrum. Alla rum (utom Julias) mynnar ut från hallen så den är verkligen central.
Jag har iallafall 2 timmar på mig innan Daniel kommer hem så hallen ska nog hinnas med ;) Äta middag ska jag också göra. Kycklingcurrygryta blir det.

Ont i huvudet har jag också. Typiskt! Och mörkt är det ute. det är en riktigt trött dag. Jag är tung i kroppen och stel i nacken. Hade ont i halsen inatt så något kanske lurar i kroppen på mig.

Nej, nu ska hallen få sig en omgång, sen ska jag nog ta kväll och bara slappa i soffan och leka med plutten.


Kommentarer
Postat av: mamma till Freja

Hej söta du! ;)

Va gärna med i min tävling om dagens blogg om du känner för det!

http://sense.myshowroom.se/vill-du-bli-dagens-blogg-2/

Ha en bra dag =)

2011-11-09 @ 11:15:18
URL: http://sense.myshowroom.se
Postat av: carolina - med Lo:s syskon i magen.

Hihi, söt!

Tygböcker är bra =)

2011-11-09 @ 11:37:18
URL: http://acarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0