Stor jävla suck!

Det går inte riktigt vår väg just nu. febern var borta på vår stackars lilleman och det såg ut som att han kanske skulle bli bra nu.
Gck och la honom i vår säng tidigare idag. Nu efter typ 3 timmar vaknade han med ett skrik - han var supertäppt i näsan och kunde knappt andas. Helt plötsligt är han galet förkyld. Ögonen är röda och rinner, han hostar massor, nyser varannan minut och näsan är täppt och rinner om vartannat.



Återigen får jag skita i ett träningspass. Jag och Mille skulle snart gå iväg och möta upp Daniel utanför gymmet så att jag kunde träna när dem handlade. Men vi tar inte ut Mille är han ser ut såhär. Så Daniel får åka och handla själv.

Mitt mål är att träna minst 2 ggr i veckan och änsålänge är det bara måndag så jag ska helt klart fixa 2 träningspass. Om inte innan så är Daniel ledig onsdag och torsdag så där är automatiskt två dagar jag kan träna. En timme borde jag lätt kunna avvara två gånger i veckan.

Nu ska jag försöka få i Mille mat. Han är klen med att äta idag, vill inte ha någåt :( Det hjälper ju inte kroppen att förinta virus om han inte äter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0